..

تجارت جهانی و صادرات، کاری بسیار دقیق و دشوار است که از ظرفیت های بالایی برای تمام منابع برخوردار است. یک برنامه صادراتی منظم و دقیق و حساب شده، در کنار برنامه مشاوره صادرات و مدیریت برای ارائه یک محصول یا خدمات قابل فروش در بازار، در این مسیر، ضرورت دارد. راهنمای صادرات به شرکت ها کمک می کند تا مقیاس جهانی با قیمت رقابتی برای تمام کالاها یا خدمات خود داشته باشند. اگر شرکت شما قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد، اولین قدم، فکر کردن در مورد کالاهایی است که ارائه می دهید. منابع و دانش کسب و کار شما باید به دقت معین باشند. با راهنمایی های مشاور صادرات، فاکتورهای زیر را بررسی کنید:

  • اهداف صادراتی خالص و قابل دستیابی را مشخص کنید
  • ایده ای واقع بینانه از صادرات داشته باشید که این، مستلزم برنامه ریزی و زمان بندی است
  • از روش های جدید تجارت استفاده کنید
  • به منابع انسانی شرکت اهمیت بدهید
  • روش های کارآمد برای معرفی محصول به مشتریان خارجی استفاده کنید و مهارت های بازاریابی بین المللی را ارتقا دهید
  • منابع مالی و حقوقی شرکت باید تأمین باشند
  • سرمایه های لازم را برای تأمین کالاها در اختیار داشته باشید
  • یافتن راه هایی برای کاهش ریسک های مالی در تجارت بین المللی از اصول راهنمای صادرات است
  • افرادی را پیدا کنید تا در مورد پیامدهای قانونی و مالیاتی به شما راهنمایی کنند.
مزایا مشاوره صادراتی
  1. افزایش آگاهی نسبت به روند صادرات محصولات خود
  2. ذخیره سرمایه و شناخت فرصت های مناسب
  3. تسریع در فرآیند صادرات و انتخاب راه های کوتاه تر و مناسب
  4. ..

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

۰۹۰۲۲۷۲۲۹۰۲

۰۹۱۳۹۱۷۲۷۲۲

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید

فرم مشاوره صادرات و توسعه صادرات

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید
نام ونام خانوادگی
انتخاب خدمات مشاوره مدیریت
فایل را اینجا رها کنید یا
حداکثر اندازه فایل: 512 MB.

    راهنمای صادرات و مهم ترین مباحث در جلسه مشاوره صادرات
    • بحث و گفتگو درباره بازار جهانی و اینکه شرکت شما چگونه می تواند در این فرآیندها موفق شود
    • آشنایی با اصول اولیه تجارت و تمرکز بر روی اصول کلی
    • مشاور صادرات، فرآیند صادرات و فرآیندهای تجارت جهانی را توصیف می کند
    • معمولاً برای توسعه استراتژی های صادراتی متناسب از برنامه صادرات استفاده می شود
    • سنجش و ارزیابی میزان آمادگی شرکت برای صادرات
    • کمک کردن برای تهیه یک برنامه صادراتی منظم و منسجم
    • راهنمای صادرات برای تحقیق بازار و شناسایی دقیق بازار هدف
    • راهنمای صادرات برای ارائه یک برنامه بازاریابی صادراتی هدفمند
    • مشاوره صادرات برای یافتن بهترین روش های ارائه محصول به بازارهای بین المللی و یا ارائه خدمات به بازار هدف
    • مشاوره صادرات برای تهیه یک برنامه مالی صحیح
    • شفاف سازی جنبه های حقوقی اصلی تجارت بین المللی توسط مشاور صادرات
    • آمادگی برای انجام کار در خارج از کشور
    • تعهد به انجام کار، یکی از اصول راهنمای صادرات
    • ارائه برنامه ریزی دقیق و تعهد محکم برای تبدیل شدن به یک صادر کننده قوی